torsdag 6 november 2008

Varför funkar inte Internet längre? När jag var ung så funkade det nästan helt perfekt. Vi kunde ladda hem musik (inte fuckstep!) och titta på klipp på youtube och andra intressanta saker. Men när jag försöker koppla upp mig nu så är det bara en massa laser och reklam och virus. Det är trist att en kulturskatt går till spillo på det viset. Varför tar ingen sitt ansvar? Men nej, nu vill alla vara ”trendiga” och skicka lasertelegram istället. Undertecknad tycker det är opersonligt och farligt, fastän ”experterna” påstår motsatsen. Man undrar ju vems sida dom står på! Inte är det skattebetalarnas. Men det är klart, nuförtiden förväntar sig alla allting gratis. Någon måste sätta ner foten och ta sitt ansvar!

17 kommentarer:

moses blackman sa...

vote for change!

Anonym sa...

Vad gör samerna 2147?!?

Johannes Nilsson sa...

Jag säger som dom brukar: upp-da-te-ra-fi-tta!
Själv startade jag just en ny blogg.

Anonym sa...

Det här är genialt. Laser!

Anonym sa...

Johannes = feg.Öppna kommentarererna!!

//GÖRL

Anonym sa...

läg ner skiten, en uppdatering i månaden = VÄRDE LÖST

Anonym sa...

börjar så smått bli dags för en uppdatering

Bollen sa...

Ja uppdatera förihelvete.

Anonym sa...

horunge!!! uppdatera

Anonym sa...

H O R A
-

Anonym sa...

Lägg ner Hora

Anonym sa...

Sämre än den där Johannesbloggen. Uppdatera!!

Anonym sa...

Sämre än den där Johannesbloggen. Uppdatera!!

Anonym sa...

Mög.

Anonym sa...

kom igen nu

Anonym sa...

jag pallar inte det här längre

TGRBY sa...

Vad har hänt Maxiboy? död?