tisdag 12 augusti 2008

Jag nattvandrar med Föräldraföreningen mot Fuckstep, och jag kan personligen vittna om fucksteppens faror. Varje fredag kväll går vi runt på stan och pratar med ungdomar i riskzonen: vi bjuder på bullar, delar ut kondomer och ordnar skjuts hem, men för varje tonåring vi hjälper finns det tio andra som istället går på laserfest. Flera studier har visat hur fuckstep i kombination med laser kan orsaka hjärnblödning, homosexualitet och akut demens. Vi ser dess offer varje helg, och det måste få ett slut.
Vi i FmF säger därför: Ställ laserfest-arrangörerna inför rätta! Förbjud fuckstepartister att uppträda! Hårdare straff för Xanofan-langare! Mer Koran-studier i skolan!
Det är dags att säga Nej till Fuckstep.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag älskar det här!

beta sa...

Ja, det är mycket fint. Något annat hade jag dock inte väntat mig.

Anonym sa...

Laser for life!

Anonym sa...

Har ni inga fucking RSS-läsare i framtiden? Fuckstep-debatten är ju helt tom i min bloggroll men ändå är det nya inlägg.

Är framtiden RSS-lös är det en framtid jag inte vill leva i.

Säg åt Goldberg att lösa detta ASAP, annars ska han få smaka på laser som hetter kuk!